Instruksjon og kurs

Høstferietrening for de ivrigste!

Av: Rachel Raastad-Andersson  |  Publisert: 24. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du litt tid til overs i høstferien og har handicap under 28? Bli med på Supertrening!

For den ivrige golfer og som har litt tid og kapasitet i høstferien har jeg satt opp to kurs! Velg den dagen som passer deg best og heng deg på.

Jeg ønsker å bruke det som er igjen av utendørssesongen til å lære litt mer og få et større utbytte av treningen før snøen tar oss og vi får fokus på sving, ski, simulator og hytteturer.

Temaet er nærspill, men vi skal gå litt lenger enn "The Basics". Vi skal utforske ulike slagtyper, spin, køllevalg, lære å evaluere og velge det beste slaget, og hvordan du kan sette deg i en solid posisjon for å gjøre "up & down". Høye, lave, mer spin, mindre spin.

Dette er et kurs for alle medlemmene i klubben: Herrer, damer, juniorer og seniorer. Minstekravet for deltagelse er 4 spillere, maxhandicap 28.

Meld deg på treningene her:

Vel møtt til en morsom trening med stor variasjon og nyttig læring!

-Rachel