Baneåpning og innkalling til dugnad - 2015

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 7. april 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig er tiden kommet for åpning av banene. Alle våre baner åpner søndag 12. april. Dugnaden blir lørdag 11. april.

Åpning av banene 2015
Vi åpner 18-hulls banen og 9-hulls banen for spill søndag 12. april 2015 fra klokken 09:00 med sommergreener. Booking i golfbox som vanlig. Husk at du må bekrefte fremmøte i proshop for spill på begge baner. Kafe og proshop er åpne. Driving Range er for tiden åpen fra 09:00 til 18:00 hver dag.

Vi ønsker alle våre medlemmer og gjester hjertelig velkommen til en ny golfsesong på Kjekstad!

Årets dugnad 2015
Årets dugnad blir arrangert lørdag 11. april kl. 09:00.
Fremmøte på tunet for registrering og fordeling av arbeidsoppgaver fra og med kl. 08:30.

Ved registrering får du tilbakebetalt dugnadsavgift på kr. 250,-.
Alternativt kan man velge gavekort i proshop, golfkafe eller ballkort, alle til en verdi av kr. 300,-.
Selve dugnaden starter kl. 09:00.

Husk mat og drikke, men kafeen er også åpen. Det er lurt å ta med arbeidshansker og støvler. Har du en løvrake tar du med den også. Hovedoppgavene vil være rydding, rake løv og småstein fra banen. Asbjørn Holtet, vår leder av banekomiteen, vil fordele mannskapene til de hull og arbeidsoppgaver som det skal jobbes på.

Etter dugnaden avholdes dugnadsturnering (shotgun) for deltagerne på 18-hulls banen ca. kl. 12:30. Turneringen vil bli premiert med blant annet nye varer fra Proshop.

Vi håper at mange medlemmer har anledning til å komme, og ønsker alle velkommen til en trivelig dugnad smiley