Baneåpning og innkalling til dugnad - 2016

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 11. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Den mye etterlengtede tiden er nå kommet for åpning av banene. Begge våre baner åpner søndag 17. april. Dugnaden blir lørdag 16. april.

Åpning av banene 2016
Vi åpner både 18-hulls banen og 9-hulls banen for spill søndag 17. april 2016 fra klokken 09:00 med sommergreener. Booking i golfbox som vanlig. Proshop er åpen på søndag. Driving Range er for tiden åpen fra 09:00 til 18:00 hver dag.

Vi ønsker alle våre medlemmer og gjester hjertelig velkommen til en ny golfsesong på Kjekstad!

Årets dugnad 2016
Årets dugnad blir arrangert lørdag 16. april 2016 kl. 09:00.
Fremmøte på tunet for registrering og fordeling av arbeidsoppgaver fra og med kl. 08:30.
Selve dugnaden starter kl. 09:00.

Ved registrering får du tilbakebetalt dugnadsavgift på kr. 250,-. Alternativt kan man velge gavekort i proshop, kafé eller ballkort, alle til en verdi av kr. 300,-.

Husk mat og drikke. Du får også kjøpt kaffe og noe å bite i inne i proshop. Det er lurt å ta med arbeidshansker og støvler. Har du en løvrake tar du med den også. Hovedoppgavene vil være rydding, rake løv og småstein fra banen. Asbjørn Holtet, vår leder av banekomiteen, vil fordele mannskapene til de hull og arbeidsoppgaver som det skal jobbes på.

Etter dugnaden avholdes dugnadsturnering (shotgun), for de som har lyst, på 18-hulls banen. Dette blir ca kl. 12:30.

Vi håper at mange medlemmer har anledning til å komme, og ønsker alle velkommen til en trivelig dugnad smiley