Gå ikke glipp av vintertrening på Fornebu!

Av: Thomas Nielsen  |  Publisert: 19. oktober 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfkurs for Kjekstad medlemmer tilbys på Fornebu Indoor Golf Center. Benytt anledningen til å forbedre svingen gjennom vinteren. Få konkrete arbeidsoppgaver å jobbe med. Vår pro er Thomas Nielsen.

Vintertrening på Fornebu.

Nå har du muligheten til å bli med på kurs. Kjekstad Golfklubb sin Pro Thomas Nielsen kommer til å være trener og gi instruksjon til alle deltakerne. Vi legger opp til kurs på Fornebu 10 tirsdager gjennom vinteren.

Alle Kjekstad medlemmer er velkommen til å delta. Kurs er sosialt og morsomt.

Vinter trening gir også en flott anledning til å jobbe med svingen som vil innebære både store og små svingjusteringer som man normalt sett ikke får tid til å gjøre om sommeren. På kursets slutt legger Thomas opp til automatisering av den nye svingen slik at den skal skje helt automatisk på banen til sommeren.

Thomas kommer til å anvende video på treningene og alle deltakerne får konkrete oppgaver å jobbe med.

Gruppe 1:
Hcp: 18 – 0
Dato: Tirsdager 8 des og 15 des 2015, samt alle tirsdager fra 5 jan til og med tirsdag 23 feb.
Tidspkt: 18 – 19
Pris pr deltaker: Kr. 1 950,-
Prisen er inkludert baller og instruksjon
Antall deltakere: Min. 6

For gruppe 1 blir det lagt mest fokus på svingspor, balltreff og ballmanipulasjon og vi kommer til å jobbe mye med video som et viktig verktøy for å kartlegge de viktige detaljene.

Gruppe 2:
Hcp: 54 - 19
Tidspkt: 19 -20
Pris pr deltaker: Kr. 1 950,-
Prisen er inkludert baller og instruksjon
Antall deltakere: Min. 6

For gruppe 2 blir det lagt mest fokus på forbedring av svingen med video som virkemiddel hvor målet skal være bedre kroppsrotasjon og svingbue som igjen vil gi bedre balltreff og mer retningspresisjon.

Påmeldingsfrist: 15 nov 2015.

* Hvis noen ønsker å dele på en matte så er det mulig, men må opplyses om ved bestilling. Faktura for kursavgift blir tilsendt fra Kjekstad GK etter påmelding.

* Foresatte må melde på deltakerne under 18 år.

Vennligst gi tilbakemelding til thomasnielsen@online.no eller ring Thomas på tlf 41 02 58 53 for påmelding.