Innkalling til årsmøte del 2 i Kjekstad Golfklubb 2021

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 23. februar 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til medlemmene i Kjekstad Golfklubb - Kjekstad 23/2-2021

Innkalling til Årsmøte del 2 i Kjekstad Golfklubb 2021

Styret innkaller med dette til Årsmøte del 2 i Kjekstad Golfklubb.

Årsmøtet avholdes 23. mars 2021 kl. 18:00 som et ordinært Årsmøte. Sted er ikke bestemt ennå grunnet smittesituasjonen, og blir meddelt senere. Det kan hende at dette møtet også må avholdes digitalt.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 9. mars 2021 til post@kjekstad-gk.no.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet i dokumentarkivet på https://kjekstad-gk.no/bruker/login. Alternativt kan du be om disse på E-mail ved forespørsel til post@kjekstad-gk.no.

For å delta og melde deg på Årsmøtet, gjøres dette i Golfbox. Linken til påmelding vil bli meddelt senere. Påmeldingsfristen er 23. mars kl. 14:00. Golfbox filtrerer automatisk inn de medlemmer som har alder minst 15 år og har gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Kjekstad Golfklubb.

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Kjekstad Golfklubb kontaktes på post@kjekstad-gk.no.

Velkommen til årsmøte!
styret