Kjekstad Golfklubb øker kvaliteten på banepresentasjonen

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 21. september 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Video (fly-over) er produsert for alle hull på hovedbanen, og den er gratis for alle spillere.

Prosjektet har pågått i hele sommer og mye film har blitt laget. Vi har benyttet oss av "full" pakke i vår versjon av baneguiden, som inneholder både filming/fly-overs, redigering/bakgrunnsmusikk, kommentarer/spilletips og grafikk (lengdeanvisninger).

Banen er vårt hovedprodukt, og vi gjør dette for at banen skal presenteres på best mulig måte. En middelmådig presentasjon ville gitt et middelmådig inntrykk.

Vi er veldig fornøyd med resultatet. Det er morsomt å se videoene, som gir et litt annet inntrykk av hullene enn hva man er vant til fra bakkenivå.

Gå inn på "BANENE" og "BANEGUIDE" eller klikk her for å se videoene.

Ønsker du å se en oversikt over alle videoene kan du klikke det inn på Youtube her.