NSG - MØTE KJEKSTAD 16.04.2015 kl. 18:00

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 14. april 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbens NSG medlemmer innbys til møte på Kjekstad

Klubbens NSG medlemmer innbys til møte på Kjekstad torsdag 16. april kl.18.00 med siste nytt fra administrasjonen i NSG og som ledd i våre vanlige forberedelser til golfsesongen. Alle som er interessert i å være med på turnering, lagserie og Ryder Cup mot Drammen/Kongsberg etc i regi av Norsk Seniorgolf er velkomne. Medlemmer i klubben som kan være interessert i å melde seg inn i Norsk Senior Golf er selvfølgelig også hjertelig velkommen.

Er du forhindret i å komme på møtet, send en Mail eller sms om du vil være med på lagserie, lagmesterskap, trulscup etc.

Mvh, Tommy Borgersen
Mail: trunbor@online.no Tlf: 900 66 109