Onsdagsgruppen starter opp igjen fra 14. juni

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 14. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kom og bli med oss på en hyggelig og sosial runde med golf på 9-hullsbanen.

Vi starter klokken 18.00 på onsdager. Jeg vil være utenfor proshop litt før starttiden, og så går vi samlet opp til banen, om du ønsker kan du også møte opp direkte ved utslaget til hull 1.

Dette er først og fremst et tilbud til deg med HCP 37-54, men alle som har lyst til å bli med oss er hjertelig velkommen.

I onsdagsgruppen er det viktigste for oss å ha en uformell og et sosialt samvær samtidig som vi lærer av hverandre om skrevne og uskrevne regler på golfbanen og gir hverandre tips og råd om spillet. Vi kommer til å spille formatet Scramble.

Ta kontakt om det er noe du lurer på, ring meg gjerne på telefon 414 50 190 eller snakk med noen i proshop.

Gleder meg til å se dere alle!

Mona