Spennende og viktige kurs starter opp

Av: Thomas Nielsen  |  Publisert: 2. juni 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår Pro Thomas Nielsen tilbyr en rekke spennende golfkurs fremover. Her kan du enkelt lære hvordan du kan bli en bedre golfer.

Som klubbens pro er det hyggelig å kunne tilby klubbens medlemmer et spennende kursprogram innen forskjellige deler av spillet som jeg kommer til å gjennomføre de neste 4 ukene.

Disse kursene vil være basert på:

- Slå lenger og rettere

- Nærspill

- Putting

- Ballmanipulasjon

Hver av kursene går flere ganger, og man velger selv hvilke man ønsker å melde seg på.

Du er hjertelig velkommen innom, og ta gjerne med venner og/eller bekjente på det aktuelle kurset.
Husk at du kan kjøpe disse kursene som f.eks. en gave til en annen.

Vi ser frem til din deltakelse. Påmelding finner du her http://kjekstad-gk.no/aktiviteter/pro/43/kurs eller i fanen kurs på Kjekstad-gk.no

Kursene er åpne for alle golfere fra alle klubber.