Styret informerer - 21. juni 2023

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 23. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Informasjon fra styret etter styremøte 21. juni 2023

Kjære medlemmer,

Her kommer litt informasjon fra siste styremøte
  • Styret har gjennomført en ekstern kontroll av at vi driver klubben etter alle bestemmelser i Arbeidsmiljøvernloven. Resultatet var dessverre ikke som forventet og styret vil iverksette nødvendige endringer slik at vi driver klubben etter loven. Det er spesielt timeforbruk på banen som er en stor utfordring. Vi ser også at vi har et klart forbedringspotensial innen HMS området i klubben, og dette vil styret følge opp.
  • Oppslutningen rundt styrets Scramble turnering den 25. juni er formidabel, og det går mot et fullt startfelt på 144 spillere. Det blir mange innlagte konkurranser, mat og premier til alle.
  • Økonomisk er vi i rute i forhold til budsjettet. Tilveksten av nye medlemmer er dog større enn budsjettert og vi nærmer oss allerede målet for hele 2023 på 200 nye medlemmer. Det er svært gledelig og med 2 baner har vi plass til flere.
  • Kjekstad 2.0 prosjektet er i gang med en arbeidsgruppe på 8 medlemmer/ansatte. Vi håper å kunne presentere mye av de utviklingsplanene vi jobber med til alle medlemmene i september. Planen skal legges frem på årsmøtet i 2024 for beslutning og omfatter hele anlegget.
  • Vi skal gjøre noen bygningsmessige endringer på kontorbygget slik at det oppnås en bedre kommunikasjon mellom administrasjonen og medlemmer/gjester.
  • Norges Golfforbunds brukerundersøkelse for 2023 er i gang og vi håper alle som mottar undersøkelsen gir sitt ærlige svar. Vi har en klar målsetning om å se en bedre tilfredshet hos medlemmene i 2023 enn tidligere, og nå har du muligheten til å påvirke med ditt syn. Flere svar gir styret et bedre grunnlag for å gjøre endringer som medlemmene ønsker. Vi er ellers kommet langt med alle tiltakene vi presenterte på siste årsmøte etter det svake 2022 resultatet.
  • Som en del av klubbens arbeide med miljø, fjerner vi den obligatoriske utskriften av scorekort på papir. Fra nå av blir det frivillig, men alle må registrere seg i proshop eller automat før spill slik det alltid har vært.

Med ønske om en god golfsommer fra styret

Styrets møteplan for 2023: 23/8, 20/9, 18/10, 22/11 og 13/12. Om du ønsker saker behandlet av styret må disse sendes til post@kjekstad-gk.no senest 1 uke før møtet. Ønsker du direkte kontakt med styret benyttes styret@kjekstad-gk.no. Styremedlemmenes kontaktinformasjon finner du på hjemmesiden. Styrets protokoller finner du i dokumentarkivet under Mine Sider på hjemmesiden.