Takk for god innsats

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 13. oktober 2015  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Anders Fløistad har meddelt oss at han nå ikke ønsker flere frivillige oppgaver i klubben

Klubben vil i denne forbindelse utdype en stor takk til Anders for en fremragende innsats for Kjekstad Golfklubb i mange år.

Anders sin merittliste over frivillige oppgaver han har utført for klubben er lang. Den strekker seg over hele 16 år. En av de mest tidkrevende er nok bistanden med juniorarbeidet i klubben over lengre tid. Han har også vært leder av junior/elite komiteen i flere år.

Hjelp til å arrangere større turneringer med merking av bane, flaggplasseringer, starter og scoremottak er bare noen av mange andre oppgaver som kan nevnes.

For noen år siden gikk Anders inn i pensjonistenes rekker. Han har siden da vært ansvarlig for våre nybegynnerkurs. Bare i år har vi hatt over 200 nybegynnere på kurs. Anders og flere hjelpere til kursene har fått Trener 1 utdannelse av klubben i år. Dette, i samarbeid med vår pro og andre hjelpere på kursene, har nok vært viktige årsaker til suksess.

Det som er litt spesielt med Anders er at han selv hele tiden har kommet og spurt om han kan få lov til å hjelpe til, helt uoppfordret. Det er sjeldent vi opplever slikt nå for tiden.

Vi ønsker Anders lykke til videre, kanskje med noen færre oppgaver fremover. Og tipper vi rett, som den ivrige og gode golferen han er, kommer vi nok til å se mye til han på Kjekstad fremover smiley

Bjørn Lohne
Daglig leder