Vikingene på Kjekstad

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 4. november 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nordavind, snø og kulde. Det bryr ikke jentene på Kjekstad seg noe om.

Fredag 4. november startet to av våre medlemmer Gry Frøysaker og Wendy Lunewski sin golfrunde på Kjekstad.

Midtveis i runden møtte de det varslede snøværet. Det var ikke til hinder for å fullføre runden. De hadde litt problemer med kladding fortalte Gry. Og, fra nyklipte lynkjappe greener ble det etter hvert også litt problemer med å komme frem til hullet med puttene.

Etter runden bød kafeen på gratis kaffe. Men, det hadde ikke damene tid til. De hadde vinterdekkene i bagasjen, og hadde bestilt time for skifting av disse umiddelbart etter runden.

Snakk om god timing smiley

Bilde fra venstre: Gry og Wendy