Vintertreningen - et vellykket tilbud

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 17. februar 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mange Kjekstad golfere er på klubbens vintertrening på Fornebu

Kjekstad Golfklubb arrangerer denne vinteren trening for både junior og senior sammen. Gruppene er delt inn i forskjellige ferdighets nivåer uavhengig av kjønn.

Vår Pro Thomas Nielsen er instruktør for alle gruppene. Treningen foregår på Fornebu Indoor Golf Center, og det er trening en gang i uken. Treningene startet i midten av desember i fjor, og varer ut februar i år.

Kursene ble ganske tidlig fulltegnet når de ble annonsert, og ekstra kurs måtte settes opp.

Samtlige deltagere virker storfornøyde med både innhold og instruktør. Det ser man enkelt på treningsiveren og det gode humøret til alle.

Bilde: Noen av de blide kursdeltagere med Thomas Nielsen i midten