Justering av bookingregler og scorekort utskrift

Av: Bjørn Lohne  |  Publisert: 3. juli 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kjekstad Golfklubb jobber for å bli en miljøsertifisert klubb. Blant flere tiltak vi kan påvirke er bruk av papir.

Kjekstad Golfklubb ønsker å ta en posisjon innen bærekraft og miljø. I løpet av 2023 har klubben satt seg som mål å oppnå en miljøsertifisering. Blant flere viktige tiltak som Kjekstad Golfklubb arbeider for å gjennomføre, er reduksjonen av papirforbruket i driften av klubben. Vi har i tidligere år investert betydelig i digitalisering av medlemsadministrasjon, regnskap og kommunikasjon. Nå kommer reduksjon i bruk av scorekort som vårt neste tiltak.

Tiltaket har medført noen justeringer i våre bookingregler som du finner her: https://kjekstad-gk.no/gjester.

Opplisting av de justerte punktene i våre bookingregler:
  • Alle må registrere seg før de skal ut på runden, gjelder både medlemmer, gjester og sponsorer!
  • Du kan velge om Proshopen skal skrive ut scorekort til deg. Dersom du som gjest ikke ønsker å ha med scorekort, må du sørge for å få med en kvittering på din registrering/betaling.
  • Automat utenfor vil også være åpen i Proshopens åpningstid, men vi setter pris på om du kommer inn og registrerer deg.
  • Gjester skal fremvise kvittering til banevertene ved forespørsel.

Vi håper du kan hjelpe oss med å få ned papirbruken smiley

Med sommerlige golfhilsener fra
Kjekstad Golfklubb