Medlemstilbud i Kjekstad Golfklubb

Juniorkomiteen

Vår ambisjon er å gi alle juniorer et godt tilbud. Vi legger vekt på sportslige og sosiale aktiviteter i et hyggelig klubbmiljø. Vi har aktiviteter for de fleste. Golf er moro og gir oss venner for livet. Om du vil være med, har vi aktiviteter og treningsforhold som passer for deg; guttetrening, jentetrening, knøttetrening og konkurransetrening. Utover dette arrangerer vi turneringer, camper og andre sosiale aktiviteter både sommer og vinter.

Stein Gunnar Nygård, komitéleder

Formiddagsdamene

Mandager kl. 10:00
Formiddagsdamene er et tilbud til ALLE DAMER i klubben som har lyst og mulighet til å spille mandag formiddag - uavhengig av hcp. Vanligvis spiller vi slaggolf og eclectic, men også andre konkurranseformer som lagspill og varianter av bestball/scramble kan bli prøvd i løpet av sesongen. Alle samles til hyggelig samvær og premieutdeling etter runden!

Turid Johnsen, gruppeleder

Mandagsgruppa

Mandager kl. 15:00
Mandagsgruppa er et tilbud til alle herrer i klubben, uavhengig av hcp. Vi spiller Netto Slag/ Maximum Score. Alle runder teller i sammendraget, også ved andre spilleformer. Selv om vi premierer golfresultater, setter vi det sosiale i høysetet, og samles til kaffe og hyggelig samvær etter runden. I år premierer vi inntil de 5-6 beste hver gang, avhengig av hvor mange som var påmeldt innen fristen.

Bjørn Reidar Jensen, gruppeleder

Tirsdagsklubben

Tirsdager kl. 16:30
Tirsdagsklubben er tirsdag ettermiddag/kveld - uavhengig av hcp. Vanligvis spiller vi slaggolf og eclectic, men også andre konkurranseformer som lagspill og varianter av bestball/scramble kan bli prøvd i løpet av sesongen. Alle samles til hyggelig samvær og premieutdeling etter runden!

Jannicke Lillelien, gruppeleder

Kjekstad senior

Onsdager kl. 09:00
Seniorgolfen på Kjekstad er en flott anledning til å komme seg ut i fin natur på et anlegg som er enestående. Det byr på fin trim og sosialt samkvem med mange likesinnede som finner stor glede i å spille golf ute i fin natur. Nedre aldersgrense 50 år.

Mads Benterud, gruppeleder

Onsdagsgruppen

Onsdager kl. 18:00
Onsdagsgruppen er først og fremst ment for medlemmer med HCP 37-54, men er også åpen for alle andre som føler seg hjemme der eller rett og slett liker å spille på korthullsbanen. Hensikten med Onsdagsgruppen er å ha en hyggelig runde med golf, hvor det uformelle sosiale samværet er i sentrum. Samtidig kan man også lære litt om skrevne og uskrevne regler på golfbanen.

Mona Eide-Fredriksen, gruppeleder

Herrer torsdag

Torsdager kl. 16:00
Vi spiller en turneringsrunde hver torsdag med premiering til den beste fjerdedelen av deltagerne (dog maks topp 5). Starttidene vil være 1630 - 1730 frem til høstmørket tvinger oss ut tidligere. Dette vil det informeres om når den tid kommer. Hvis du ønsker å være med i herregruppa og ønsker å delta på turneringene, må du melde deg på hver uke på hjemmesidene.

Jarle Midtskogen, gruppeleder

Turneringskomiteen

Turneringskomiteen arrangerer de fleste turneringer i helgene. Turneringene er åpne for alle medlemmer. Det foreligger et godt utvalg og variasjon av turneringer, både singel- og parturneringer. Hver turnering blir informert om på hjemmesiden med nyhetsoppslag og lenker til påmelding i god tid før selve turneringen. Hvis du ønsker å prøve deg på turneringspill eller aktivt spille turneringer, må du melde deg på for hver turnering via hjemmesidene. Det finnes en egen turneringsliste i Megamenyen under Turneringer. Her vil du også finne en fullstendig beskrivelse av hver enkelt turnering: form, format, turneringsregler, klasser, premiering osv. Vi ønsker deg velkommen!

Geir Kvam, komitéleder