Gjester

Telefon 31 29 79 90 (innvalg 1) eller i Golfbox
Proshop/kafe er betjent: Man - Tor: Kl. 0700 - 2000
  Fre - Søn: Kl. 0700 - 2000

Greenfeesatser og åpningstider kan variere i løpet av sesongen.

18-hullsbanen: (rundegreenfee)   9-hullsbanen: (rundegreenfee)
Hverdager kr. 550,-   Hverdager kr. 200,-
Helg og helligdager kr. 600,-   Helg og helligdager kr. 200,-

Redusert pris gjelder for følgende

Gjestespiller booket av Kjekstad GK medlem
Et ordinært medlem i Kjekstad GK kan ta med opptil 3 gjester som får en reduksjon av greenfee med 100,- på ordinær greenfee på 18-hullsbanen. For 9-hullsbanen er reduksjonen 50,- på ordinær greenfee. Spilletiden må være booket på forhånd av medlemmet for at gjestene skal få rabatten. Det går ikke å forandre pris i proshop.

Norsk Senior Golf:
Medlemmer av NSG kan mellom 15. mai og 30. september spille 3 runder til halv pris av full greenfee på 18-hullsbanen. Lojalitetskortet kan brukes hverdager mellom 10:00 og 14:00. Legitimasjon og registrering av "lojalitetsrunde" må foretas inne i Proshop.

Regler for ovennevnte ordninger
Kun en ordning kan benyttes av gangen.

Greenfeemedlemskap i Kjekstad GK gir 50% reduksjon på gjeldende greenfee på 18-hullsbanen hele sesongen.

Juniorer betaler 50% av gjeldende greenfeesatser på 18-hullsbanen og 9-hullsbanen.

•    Generelle regler
  • Alle må registrere seg før de skal ut på runden, gjelder både medlemmer, gjester og sponsorer!
  • Du kan velge om Proshopen skal skrive ut scorekort til deg. Dersom du som gjest ikke ønsker å ha med scorekort, må du sørge for å få med en kvittering på din registrering/betaling.
  • Automat utenfor vil også være åpen i Proshopens åpningstid, men vi setter pris på om du kommer inn og registrerer deg.
  • Gjester skal fremvise kvittering til banevertene ved forespørsel.

Kjekstad sine medlemmer og medlemmers gjester kan booke 14 dager i forkant.
Greenfeespillere og gjester kan booke 7 dager i forkant.
Kjekstad medlemmer kan ha inntil 5 aktive bookinger på hovedbanen og 5 aktive bookinger på korthullsbanen.
I travle perioder kan 1 og 2-baller bli flettet sammen for bedre utnyttelse av starttid tilgjengelighet. Grupper kan bli slått sammen og den opprinnelige starttid kan bli flyttet (max 30 min) til den senere starttid. Alle berørte spillere vil bli kontaktet med hensyn til endringene.

Bilutleie er hovedsakelig tilgjengelig på hovedbanen og er mulig alle dager fra kl. 08:00 – 18:00. Tidsrommet kan variere i løpet av sesongen. Bestilling av bil skjer i Golfbox eller på telefon 31 29 79 90 i tidspunktene proshopen er åpen. Vi har for tiden 11 biler for utleie. Det kreves sertifikat for personbil.
Spikes, barnevogner og hunder er tillatt på banen. Hunder skal holdes i bånd hele tiden.
Spill på banen foregår i henhold til gjeldende golfregler og golfetikette.
Det er ikke tillatt å trene repeterende slag på noen av banene uten at klubbens hovedtrener er tilstede.
Alle spillere oppfordres til å bruke greengaffel. Divots legges tilbake og repareres.
•    Avbestilling av starttid
Du kan selv avbestille din starttid inntil to timer før starttiden. Etter dette låses starttiden og du må kontakte klubben/proshop dersom du blir forhindret fra å møte opp til din starttid.
•    No Show
Det er en vedvarende utfordring på baner i hele landet at spillere ikke møter opp til sine bestilte starttider, eller har booket inn spillere som de er usikre på om skal spille. Disse tar opp plasser slik at andre ikke kan melde seg på i ballen, også kalt No Show. Det er viktig for Kjekstad Golfklubb at det er en god og riktig tilgjengelighet for våre medlemmer, sponsorer og gjester, og vi har følgende regler når det kommer til No-Show; Dersom du er forhindret fra å møte opp til din starttid på Kjekstad GK har du mulighet til å gjøre endringer i GolfBox på din starttid inntil 2 timer før du skal gå ut. Etter dette må det gis beskjed direkte til klubben/proshop via telefon 31 29 79 90.
Gjester som ikke møter opp til sin starttid, og heller ikke har gitt beskjed, vil bli fakturert for gjeldende greenfee.
Medlemmer som ikke møter opp til sin tid, eller ikke har gitt beskjed, vil første gang motta en vennlig henvendelse. Ved ytterligere overtredelser vil medlemmet bli fakturert for gjeldende greenfee.
Ulovlig spill på Kjekstad Golfklubb sine baner blir fakturert dobbel greenfee.
•    Betaling utenom åpningstid
Dersom du skal betale greenfee utenom åpningstid og automat ikke er tilgjengelig, VIPPSes beløpet til 515032 (Kjekstad Kafe). Merk betalingen med navn.
Korthullsbanen er åpen for spillere uten hcp, i følge med spillere med minimum HCP 54. Og, ett køllesett pr. spiller.
Alle runder på korthullsbanen skal bookes. Skal du gå flere runder på samme dag, skal alle bookes.

Tusen takk for at du bidrar til felleskapet og respekterer våre regler på Kjekstad Golfklubb.
Bestilling og avbestilling av starttid skjer i GolfBox eller på tlf: 31 29 79 90.